2014. november 24., hétfő

Első/utolsó hétfő

Hello Mindenki!
Ma volt az első (és egyben az utolsó) hétfői gyakorlatom. Furcsa volt, hogy nem a Friese Poortba kellett menni. Reggel nyolcan voltak kicsik, közülük kettővel ma találkoztam először. A kislány csak heti egyszer jár hétfőnként, a kisfiú pedig mindig hiányzott. Jól és nagyon hangosan telt a délelőtt. Először játszottak, majd kimentünk az udvarra. A fogócskát nagyon élvezték! Nekem is élmény volt, amikor ketten három felé szaladtak!



Utána benn megették a gyümölcseiket, majd a csoport egyik fele tovább játszott, a másik fele pedig összeragasztható csizmát színezett, mert múlt héten nem csináltak. Eközben kétszer is pelenkát cseréltem, kipróbálhattam milyen pelenkabugyit cserélni. Még kicsit játszottak, aztán körbeültek, énekeltek, mesét hallgattak, majd mindenki mehetett haza!:) 


Délután 7 gyerek jött, teli energiával! Összevissza rohángaltak az udvar meg a szoba között, nem tudták eldönteni hol jó nekik. Néhányan csizmát színeztek, de előbb-utóbb az is félbeszakadt mindenkinél. Továbbra is dúl a Sinterklaas őrület, szóval megint felváltva voltak Sinterklaasok és Fekete Péterek, miközben vagy a zenére ugráltak vagy előszeretettel osztogattak ajándékokat.


Elég gyorsan elszállingóztak a gyerekek, a végére egy kisfiú maradt, akit azzal szórakoztattam perceken keresztül, hogy utánoztam minden egyes mozdulatát. Nagyon élvezte!:) Én már kevésbé, annyit mozgott, ugrált és pörgött, hogy holnapra izomlázam lesz...


Befejezésül álljon itt egy újabb remek Sinterklaas dal, a mai nap slágere!:)