2014. november 23., vasárnap

Lusta Vasárnap

Sziasztok!

Megint nekem jutott ki az a nemes feladat, hogy éppen egy pihenő napról meséljek. Igazából szerintem a tegnapi Amelandi élményeket semmi sem múlhatja felül. Csodás napunk volt tegnap, az egyik legmozgalmasabb és legszebb napok egyike! Szerencsére még a fogfájásom sem tudta elvonni a figyelmemet a gyönyörű szigetről. :)
Viszont tegnap este történt egy számomra nem igazán kedves esemény is. Mindenki kényelmesen feküdt az ágyában amikor én hirtelen észrevettem egy EGERET ahogy a fal mellett fut a SZOBÁNKBAN. Ezután elkezdődött a nagy egérfogó akció aminek az eredménye sajnos csak egy hatalmas rendetlenség lett és az egér nem lett meg.. remélhetőleg talált magának egy sokkal kényelmesebb szobát a miénknél!

A mai napot későn kezdtük, egy gyors reggeli után elmentünk bevásárolni a közeli Jumboba.
Napközben elkezdtünk a prezentáción tanácskozni amit majd jövőhét pénteken kell előadnunk a Friese Poort tanárainak és néhány diáknak. Annyi emlékeink és képeink vannak, nem lesz egyszerű feladat mind összeszedni.
Délután én elmentem futni egyet mert szerencsénkre még mindig gyönyörű idő van ma különösen meleg volt. Többiek filmet néztek, az elszántabbak pedig a munkanaplójukat írogatták.

Holnap Ricsi, Reni, és Én olyan szerencsések vagyunk, hogy megnézhetjük az MCL-ben működő intenzív osztályt. Már nagy izgalommal várjuk a holnapi napot :)

Bele sem merek gondolni, hogy jövőhéten ilyenkor már a reptéren fogunk várakozni és magunk mögött kell hagynunk ezt a csodálatos helyet... de mind visszajövünk még legalább egyszer..tudjuk!!:)